Bad Day!

Idag är en svart svart dag. Jag orkar inte tänka, svettas som en gris och känner mig känslokall... Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag har blivit elak. Jag är EGO... Fast det kanske är bra att jag är ego för jag har aldrig nånsin satt mig själv i första rummet, framför allt inte de senaste åren... Och speciellt inte med Idioten.

Jag vet inte längre vad jag känner. Inte för nåt.... Jag tror aldrig jag kommer få uppleva den där pirrande känslan i magen igen när man är nykär eftersom jag blir rädd och trycker på OFF så fort det blir lite seriöst. Nej det är helt enkelt inte meningen att jag ska bli mamma och bilda familj.. Jag hade chansen och vid det här laget hade jag gått med en stor mage... Men sen vilken jävla pappa hon hade fått... Usch jag borde inte tänka på mitt beslut, inget jag kan göra något åt nu. Det var det bästa men kom för fan inte och säg att jag är en mördare och att abort borde förbjudas... Min kropp, mitt beslut och med den pappan hade barnet inte fått ett bra liv...

Jag hatar verkligen att såra folk, dig. Men jag måste ta hand om mig nu... förlåt!


Kommentarer
Postat av: Emmah

Det är bara kvinnan som i slutet bestämmer över sin kropp.. Och du är bra glöm inte det!

2009-06-30 @ 12:00:15
URL: http://emmahs.webblogg.se/
Postat av: Lasse

Ja bara du kan bestämma. men du man kan vara ego utan att vara elak! Keep on!

2009-06-30 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0