Arg!

Alla tjatar om den här förbannade midsommarn! Jag blir galen! Hur mycket som ska drickas, vilka de ska umgås med och hur många fester de har att välja på! Men lägg ner!!! Hoppas vädret blir skit! Nej inte för er jag tycker om men för alla andra som har tjatat ut detta fenomen på facebook!

Nu har jag ringt till 3. De är dumma i huvet. När man sätter i simkortet i telefonen så godkänner man deras abbonemangsavtal. Och det innebär ju att vem som helst kan göra det! Som i mitt fall idioten. Nu kommer det högvis med fakturor från 3 som jag ska betala för nåt jag inte sett röken av. Polisanmäl! Jaha då ska man gå och polisanmäla igen... Och varför har du inte sagt något innan om detta hände i höstas? För att jag levt i en misshandelsrelation med en idiot som kontrollerat med brutalt och precis börjat orka ta tag i dessa saker!!! Men sen är det även osannolikt för mig hur en person kan få ta hur många abbonemang som helst hos samma företag utan att nån reagerar. Nej hon vill nog springa runt med fem olika telefoner! Tre, 3, är de sista jag ska rekommendera någon att ha... Jag ska spotta på dem när jag ser dem!! Likadant som jag spottar på dessa äkliga Serber!! Fiii faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0