3 små busiga pojkar!

Nu har jag varit hos min kompis och busat med deras pojkar! Vi spelade lite fotboll, minstingen spelade handboll :) Jag och deras mamma drack mest kaffe och tjötade men roligt var det! Så skönt när man kan sitta ute i solen med utsikt över sjön Sommen!! Jag får träffa två av dem redan imon när vi ska åka ut till en annan kompis och hälsa på henne och hennes 2 hundar och 2 barn! Ibland får man barnabstinens, jag vill med ha en liten gosing jag kan kela med, de luktar ju så gott!!

Jag blir för övrigt tolkig på adressändring och posten!! De eftersänder Alex post till mig! Allt åker i soptunnan! Skikar jag illbaka dem får han ju reda på vart jag bor och det vill jag ju inte. Så lätt ska han inte få reda på det. Jag undrar också om han snart har permisson eftersom kriminalvården skickade ett papper jag skulle fylla i. Han kommer för övrigt snart ut... I Agusti.. Häktningstiden, alltså från 13 mars tillgodoräknas så han har snart suttit inne i 4 månader... Han fick 8 men kommer ut efter 5 blir det då va? Två tredjedelar av straffet, helt jävla sjukt!! Ioförsig min högsta önskan är att han inte får något uppehållstillstånd här mer och åker hem och matar sina kossor!!

Kommentarer
Postat av: ...

stackars kossor.. men han kan ju manipulera dem o försöka få dem o lyda honom.. får vi se hur bra de skulle funka :P

2009-06-22 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0