Värmen..

..tar snart död på mig.. Sen får jag snart krupp på min dator för så fort jag kommer emot musmattan så raderar den allt jag skrivit! Fast jag kom på att man kan stänga av den :)

Alltså jag fattar inte hur folk kan betala för att åka utomlands för att uppleva sån här värme!! Enda fördelen är att man kan sitta ute till långt på småtimmarna och njuta utan att frysa! Funderar på om jag ska gå förbi Babar ikväll och ta mig en kall öl, fast jag jobbar imorgon bitti så det kan vara en ganska dålig ide. Men träffar jag inte Emelie på en hel dag så känns det ju konstigt också!!

Sitter och funderar på hur detta med permiss funkar. Jag vet att Idioten i fredags när han hade permiss fortfarande försöker sälja tågbiljetter!! Hur puckad får man vara!!! Jag längtar verkligen inte tills den dag han kommer ut.. Tidigast 2 oktober....

Har varit på stan och shoppat med mamma. Kom hem med ett par svarta foppatofflor, indiansandaler och en ny Behå... Mamma tycker inte jag ska ha den som byglen åkte ur på så jag fick en ny... Bara 300 kronor på rean! Kostade innan 600.. Det är dyrt att har stora bröst... Och det är inte bra att ha det när man hittar en fin klänning som är avskuren under brösten så de inte får plats... Mamma tycker jag ska ringa till en läkare så jag kan få förminska dem... Alla vill ha stora tuttar, jag vill helst inte ha nåra alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0