Trodde inte det kunde bli värre..

Just nu är verkligen botten nådd... Jag har inte kunnat gå till jobbet idag. Jag mår skit. Jag ser nu på lappen att det är idag han har permiss och inte lördag till söndag... Usch nu får jag ännu mer ont i magen...
Skönt att man kan ta bilen ner så jag kan åka hem direkt! Jag tänker inte vara där en sekund mer än nödvändigt!

Jag ringde till sjukhuset förut. Jag känner att jag kanske måste äta något antideppresivt. De hade inte tid med mig idag. Jag skulle ringa på måndag igen men skulle jag vilja skada mig själv så skulle jag ringa direkt!! Hmmm skada mig själv? Va fan hjälper det? Inte ett skit, jag vill ha hjälp inte ta mitt liv!! Jag vill känna, inte vara som en tom kall vägg utan glöd i ögonen!


Kommentarer
Postat av: Milli

Vi får glöda åt varandra när det behövs...

För tomma ögon vill vi inte ha...

Allt måste bli bättre bara vi tror på att det går o få det bättre...

Vi är värda så mycket mer än tomma ögon så därför ska vi ha allt!!!

Puss älskar dej gumman!!!

2009-07-24 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0