Tranåsbor

Är ett litet märkligt folk... På somrarna går folk ut på onsdagar här i stan. I flera år har det varit statt och verandan som gäller, Babar har försökt men aldrig något folk eftersom uteserveringen ligger minst sagt knasigt! Men folk de har alltid gnällt, på allt möjligt vad det innebär att gå till statt. Personalen är långsam i baren, personalen är otrevlig, jag vill inte gynna stället osv osv. MEN när Babar fixar ny uteservering och bygger om och satsar på onsdagar igen är det lika fan ingen som lämnar statt och gå till Babar!! Är inte det märkligt? Varför är folk så inrutade? Statt på onsdagar, Fredagar hemma och mysa och lördagar Babar för då minsann är det inte en käft på statt i princip. Snacka om att ha dubbelmoral.

Jag gick iallafall en sväng till båda ställena. Klart ska ju säga att det är stor skillnad på musiken och DJ... Mer säger jag inte...

Nu ska jag ut och gå en låång sväng! Så skönt! Rensa tankarna lite, fundera och så vidare!

Kommentarer
Postat av: M

Ja håller me va de gäller DJ o ja hörde bara den ena.. RIX fm kan man ratta in på radion de behöver man inte höra på krogen oxå... :(

2009-07-16 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0