Svårt att sova..

Idag är det en sån där dag då jag inte kan sova... Jag ligger och tänker alldeles för mycket på olika saker som oroar mig. När ska lägenheten bli såld? När ska all ångest gå över? Hur hade allt varit om jag inte träffat Idioten? Men jag försöker tänka bort allt sånt när jag inte kan sova och fantisera ihop en dröm om hur allt hade kunnat vara om jag gjort saker annorlunda i livet. Det brukar hjälpa men ikväll kommer jag bara fram till en punkt då jag förknippar allt med honom....

Han tog mitt hjärta och trampade på det.
Han tog min hand och släppte den inte.
Han tog min hjärna så jag slapp att tänka.

Mitt hjärta börja läka.
Min hand drog jag tillbaka.
Min hjärna tänker själv
Jag lämnade Honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0