Söta

tanter är underbara.
Idag jobbade jag på ett äldreboende, inte så ofta jag gör det och idag var jag på en avdelning med dementa. En tant hade nästan klättrat över grinden på sängen när vi skulle ta upp henne, fast ändå såg det inte ut som hon skulle hoppa över utan hade bara lagt upp benen i kors på gallret. Han var så himla söt!! Men jag vet inte om jag vil bli sådär snurrig när jag blir gammal...

Nu ska jag laga mig lite mat, färsk pasta och bacon tänkte jag. Snabbt och smidigt!! Sen ska jag cykla till Ica och handla lite bra att ha saker. Ben & Jerrys förstårs!!

Kommentarer
Postat av: emma

Tusen tack för dina varma och fina ord.



Och bekalagar att det inte gick hela vägen för dig,hemskt verkigen ju. Men hoppas du lyckas och kan leva vidare på nätt sätt i alla fall.



Kram Emma

2009-07-07 @ 16:45:29
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0