SOL

IdAG  är det sol igen och jag funderar starkt på att få upp min bränna och lägga mig på gräsmattan i trädgården och få lite färg på mina bleka ben...

Igår kväll åkte jag och Emelie ut till Hätte, det började regna så vi satte oss där ute under en björk och njöt av den svala luften. Hon badade men det gjorde inte jag. Jo ena tå och sen att jag slant i slänten gjorde att vi fick oss ett gott skratt. Även då jag häromdagen då hon körde hem mig skulle förklara låten pappa pappa pa.... ni vet den där låten. Jag sjöng Bom bom nannnanana bom bom och hon kunde inte alls förstå vilken jag menade.. Konstigt. nej...

Ikväll ska jag jobba på Babar. Ska bli jättekul och jag hoppas på mycket folk och mycket spel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0