Posten..

Hur många gånger ska man behöva ringa och säga att idiotfanskapet definitivt inte har flyttat med mig hit? Jag får hans post... De tycker jag ska ta min tid till att kryssa över adressen och de där ränderna på kuvertet och gå med brevet till en postlåda! Så fan heller att jag tänker offra en sekund på att göra nåt för honom! Inte en chans! Han har aldrig gjort ett dyft för mig så jag tänker inte göra något för honom!

Idag har jag jobbat. Var uppe i ett område där det begicks ett självmord för en vecka sedan. Gick förbi men hade inte mage och bara gå förbi utan jag stannade faktiskt till en stund där det låg blommor och ljus och sände en tanke på hans nära och kära. Vet inte vem killen var men en tanke kan jag offrar hans familj iallafall. Det är alltid sorgligt när unga människor går bort. Är man förälder vill man helst inte se att sina barn eller barnbarn går bort innan en själv och framför allt inte om de har hela livet framför sig.

Svininfluensan pratas det ju en hel del om nu. Undrar om inte folk blir mer skrämda av att lyssna på allt. Men visst bryter det ut så kan det ju drabba halva befolkningen och jag satt och funderade på hur samhället kommer gå runt den dagen? Tänk all vårdpersonal och så vidare som blir sjuk. Hur ska de gamla äldre få hjälp då?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!



Just nu har jag en bloppis i bloggen. Säljer bl.a väskor, viking stövlar mm. Värt att kika in!

kram

2009-07-22 @ 18:28:46
URL: http://amandaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0