MysPys

Igår efter jobbet var det meningen att vi (jag och nåra tjejer) skulle åkt på måndagsklubben. Men det blev inget med det.. Vi tar det nästa måndag istället! Jag och Emelie begav oss iallafall ut till Sommen där hennes föräldrar bor och grillade. Hennes mor och far hade besök och jag fick heta "Tina Vasselin". Fråga mig inte varför men nu är det så iallafall:) Vi skrattade mycket och länge! Skämtnivån var så låg så man kan inte annat än att skratta!

Idag har jag även hunnit med att fika med Emma och hennes yngsta son. Han var på riktigt bushumör så hela gotteriet får nog saneras efter deras besök! Hahahaha.

De lediga dagarna jag har, som idag, går alldeles för fort. Jag vill göra så mycket hela tiden. Helst på en gång! Idag fick jag föresten inbjudan att som ny Tranåsbo åka med Boxholms II :an i augusti där de berättar om Tranås och sånt. Hmmmm jag har bara bott här nästan hela mitt liv så jag vet nog det jag behöver veta om denna lilla stad tror jag! Undrar om Emelie fick ett lika dant? Fick du det? Vi kanske skulle ta och gå på det enbart för matens skull som kostar gratis!!

Kommentarer
Postat av: Milli

Fan va elakt.. de fick ja inget erbjudande om!!! kanske kommer ett neddimpandes i lådan senare... kan ju hoppas.. för i så fall e de klart vi måste gå :D gratis e gott :D



Men först ska vi skratta oss genom Tranås Festivalen :P

hehehe



Puss

2009-07-24 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0