Min lediga dag..

..och det regnar!

I Icakön mötte jag Elin så vi ska luncha på onsdag!! det gillas!

Fick med mig en svindyr tidning hem från Ica som handlar om hur man kommer igång med bloggandet och hur man ska göra för att få många läsare... Satt på Gotteriet och ögnade igenom den och kan säga att dataord och termer är inget jag förstår mig på... Ska nog be någon om lite hjälp. Sen att jag även ska köpa mig en digitalkamera och ta kort på allt jag gör låter väl bra?? Men då måste jag väl lära mig att photoshoppa också.... Nej jag tror faktiskt att detta får vara en dålig vanlig blogg och inse att jag inte är nån ny Linda Skugge eller BlondinBella...

Tennisfinalen mellan Federer och Roddick igår var grym... Synd att Roddick inte tog chansen där på slutet när han hade breakchans. Med Roger han är stor och så jävla grym, han vinner matcher även att han kanske inte spelar på topp... Måste vara otroligt frustrerande som motståndare.

Snart ska jag åka till mamma och äta. Hon hade gjort paj och grejjer! Mums!!

Kommentarer
Postat av: JNY ©

Sv; ja det finns människor till allt tyyvärr.

men jag tar aldrig åt mig av sånna där anonyma personer iallafall, för jag vet att det handlar om avundsjuka och sen att dom itne vågar stå för vad dom tycker, och jag är självsäker och tar ingen skit längre, så länge jag är nöjd över mig själv så kan ingen trycka ner mig ;P så därför är det bara skrattretande :)

tack så mycket, japp jag är stark :)

2009-07-06 @ 16:00:09
URL: http://jnyprod.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mkt för dina ord det värmer verkligen och höra. beklagar det du vart med om. Kramar

2009-07-06 @ 17:39:02
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0