Kul...

Jag kommer inte ens få den där lilla skitsumman domstolen sa att jag har rätt till för kränkning på grund av att Idioten inte kan betala, min hemförsäkring inte täcker det och att brottsoffermyndigheten som då betalar ut har en egen avgörande på hur mycket man ska få. Hörde på radio i morse att en mamma som fick ett skadestånd på ungefär 150000 av rätten endast fick 39000 kronor av brottsoffermyndigheten, Hennes son hade blivit mördad!!

Pratade precis med Ellen. Jag ska bo hos henne hela helgen då jag är i Jönköping!! Lovely!!

Snart kommer mamma och då ska vi hänga upp nya gardiner, är inte riktigt nöjd med dessa mörka svarta. De får åka fram i höst igen!!

Kommentarer
Postat av: ardiana

vi syns snart babe :D

snällt av ellen att du får bo hos henne.

hoppas du får den summan du blivit lovad. pöss

2009-07-08 @ 00:02:44
URL: http://missardushe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0