Jobbigt!

Jag tycker det är jobbigt när du inte kan bestämma dig om du är glad eller ledsen. Du är ledsen som en sårad liten hundvalp. Ställd dig i min situation så ska du se hur det känns att verkligen bli sårad och knäckt! Jag kan inte förstå dej till fem öre. Det har gått över en månad sen vårat korta förhållande tog slut och du gråter fortfarande. Kalla mig gärna hård och känslokall men det är sån jag är just nu. Sätt dej i min situation så ska du se att det du upplever bara är en lite fjollsak. Hade jag gråtit över alla killar i mitt liv som sårat mej hade jag gråtit mig till döds... Upp med hakan!
Jag försökte göra allt lätt för dig men det går inte när du gör som du gör. Sluta läs min blogg om det är jobbigt. Alla har ett val!

Idag har jag haft ångest. Ångest över att jag inte gjorde saker annorlunda. Varför jag flyttade till Jönköping? Varför jag inte lämnade honom? Att jag snart är 30 och inte skaffat barn och familj. Ja fan va jag längtar efter en bebis! Mina klockor eller va det heter ringer! Alla kvinnor vill ju bli mammor såklart vill jag också det... Jag har ångest för att jag valde honom framför mina vänner och det värsta är att de finns kvar och stöttar mig idag även att jag svek dem.


Kommentarer
Postat av: Bernise

Klockorna ringer inte än Tina! Jag/Vi har inte barn än, men måste man skaffa det tidigt då?! Skönt och kunna ha ett stabilt jobb och det stabilt runt omkring. Man ska inte bry sig om att folk frågar när man tänkt skaffa. De kan dra. Du vet vad vi alltid sagt om Parkhallen och 40-årskrisen sen??!! En del har hamnat där redan nu :) kram

2009-07-25 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0