Hur blir man flata?

Jag och Emelie funderar på om vi ska bli ihop och skita i alla killar. Hahaha Men hur blir man det? Man borde göra motsatsen till de som tycker det är en sjukdom ska göra för att bota den.
Men vi gör ett försök.
1. Vi har sovit bredvid varandra. Rygg mot Rygg!
2. Vi umgås mycket men det enda som kommer ur våra munnar är prat om killar.
3. Vi skriver hjärtan till varandra på facebook.
4. Vi ska åka till Göteborg på tisdag och bo på hotell.

Hur gör vi sen? Jag har alltid hört att kärlek börjar med bråk och slutar i sängen. Hmmm jag tror faktiskt ärligt talat jag inte vill bråka med Emelie för att hamna i säng med henne. Nej att vara flata är inte riktigt min grej. Men vi har ju försökt iallafall :)

Var ute och gick med mamma runt Illern förut. Jag höll på att bryta både armar och ben genom att snubbla på några jävla rötter! Men jag snubblade ihop min balans och stod till slut upp som om ingenting hänt!

Kommentarer
Postat av: Milli

Nej Tina min Tina vi får nog fasen ge upp lebbfasonerna.. vi kan helt enkelt inte..

Dåligt av oss.. inte ens lite flata kunde vi va...

Men men... får väl hoppas vi kan hitta en varsin fin pojke någon gång i framtiden istället.. :P

<3

2009-07-27 @ 21:20:19
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0