Helgen..

I fredags åkte jag till Jönköping för att tillbringa min jobbhelg där... Åkte till Ellen, satt där och tjatade en stund, sen skulle hon iväg på släktkalas och jag tänkte att då kan jag åka till lägenheten i Huskvarna och kolla och fixa lite där... Det var lättare sagt än gjort. Jag vet inte vad det var denna gång som gjorde att det kändes jättejobbigt att bara svänga in på gatan och se huset. Jag fick en stor klump i halsen och jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken. Jag vände och gick in i Bingohallen där jag känner personalen eftersom Alex tillbringat mycket timmar där och att jag hängt där med en del. Till viss del tvingade Alex dit mig och ibland kunde jag sitta där hela dagarna på grund av att han ville ha iväg mig. Jag tycker bara det är skönt att jag inte hamnade i spelfällan och blev beroende som han var. Jag hade alltid kontroll men han tvingade dit mig när han ville ta hem någon kompis och göra "affärer". En gång gick jag inte alls till Bingon för jag ville helt enkelt inte det, utan satte mig på biblioteket och läste i tidningar men det blev ramaskri eftersom han inte kunde hitta mig.. Jag hade ju ingen mobil på den tiden...

Nej jag satt iallafall en stund i Bingohallen och pratade och blev hembjuden till J på klädbytarparty tror jag det var, men jag kan ju typiskt nog inte den dagen. Synd!!! Men till min lägenhet orkade jag aldrig gå....

Helgen på Harrys har varit jätterolig. Ifredags stod den bästa bartendern på Harrys bakom Black Jackbordet. Det var väldigt kul att se. Men han skötte sig utmärkt!

Igår jobbade jag med bland annat Alexander, jag kan inte kalla honom Alex här för då kan förvirring ske. Men Alexander är inte mitt ex utan en kollega som precis blonderat håret illblont!! Coffe som jobbar på Harrys, drog en massa skämt om hans hår, speciellt ett jag aldrig kommer att glömma! Skulle Alexander vara kung så skulle han kallas ljuskronan!!

Dessa ord avslutar detta inlägg och jag hoppas att alla mår bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0