Fika

Nu har jag varit och fikat hos min barndomsvän! Underbart att träffa henne igen efter alla månader som gått! Och hennes 2 åring var ett litet charmtroll!!

Snart ska jag iväg och jobba och sen kanske det blir Vadstena med nåra tjejer! Ska bli kul! Svänga med de lurviga! :)

Det är aldrig roligt att såra någon, det vet alla. Det gör ont hos bägge. Men man måste väl i första hand tänka på sig själv? Men det blir jobbigt att visa att man är glad, man har ju ändå ett samvete. Man vill verkligen inte göra den man sårat ännu mer ledsen men man vill heller inte dras med ner i deppressionen själv på grund av någon annan. Man måste gå vidare. Mina sår efter Idioten har fortfarande inte läkt men jag försöker att inte tänka på det så mycket. Jag har lite svårt att förstå hur man kan gräva ner sig så otroligt mycket efter att ett ganska kort förhållande tagit slut. Jag har svårt att förstå det ioch med att jag varit med om det jag varit med om. Men det går inte att jämföra andras sorg med sin egen. Alla känner olika! Men man måste ändå försöka, bygga upp sin självkänsla och gå vidare. Vänner finns där för en och det ska man ta till vara på! Jag tror i ärlighetens namn ingen kan göra mig illa nu... Det känns som om jag har varit med om det värsta.

Dagarna som är dåliga är färre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0