Fem saker man

borde kunna göra som Black Jack dealer!

1. Räkna till åtminstonde 21. Annars ska man inte ha jobbet. Kan man inte räkna till 22 kan man åtminstonde se när man blir tjock och förlorar!

2. Le! Man borde kunna le lite åtminstonde när man kommer fram till bordet. En gång ett litet leende, allt blir så mycket trevligare.

3. Reglerna!! Ja annars känns det helt meningslöst, har de kurs överhuvudtaget. Dubbla två treor eller splitta två treor? Jag trodde inte jag hörde rätt när hon frågade!

4. Hantera marker! Allt blir roligare om det är någon som inte tappar markerna varje gång de ska dela ut en vinst....

5. Kunna deala en grundgiv. Utan att korten ligger huller om buller och utan att det tar tio minuter på ett nioboxars bord!

Jag blev nervös när jag såg detta igår... Sen blev jag vansinnig på mina medspelare som splittade två tior hela jävla tiden!!! Så det var helt meningslöst att spela för de förstörde allt!!

Kommentarer
Postat av: M

Du borde nog poängtera hos vilket bolag du spelade så folk inte tror såna här saker om Cherry :P

2009-07-13 @ 03:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0