Fantastiskt!

Nu är jag precis hemkommen från jobbet. Jag åkte ner med en orolig känsla eftersom Idioten har permiss. Men det stöd man från från alla håll och kanter är fantastiskt! När jag kom till Harrys vid tio så var det jättelugnt så jag öppnade inte mitt roulettebord förens en kille i baren gick av sitt pass och ville spela. Han spelade upp sina pengar och sen stod vi och latjade. Jag vann massor!! Det är som vanligt när man spelar på låtsas så vinner man de stora pengarna.. Efter ett tag kom det två killar och de räddade min kväll som hade kunnat bli ganska tråkig. Dessa två killar var supersnygga och supertrevliga! De höll mig sällskap tills jag stängde! Om de vann? Inte ett dugg! Jag brukar inte tycka om att jobba på rouletten för jag känner mig ganska osäker på den men nu käner jag att jag vill ha mer pass på den. Jag tycker faktiskt jag är riktigt duktig!! Jag fick ögongodis att titta på några timmar och jag tror jag charmade brallorna av dem!

So if you love me, let me go!!
My smile was taken long ago...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0