Duktig!

Idag när jag kom hem gick jag som vanligt till brevlådan... Det jag ser är ett brev från Kriminalvården. Jag rev upp det med en klump i magen och kunde läsa att Idioten ska ha permiss igen i 24 timmar nästa helg! Han ska befinna sig hos sin far men tänk om han inte gör det? Han har ju varit så duktig som får permiss, nästa gång kanske han kan få befinna sig var han vill! Jävla Idiot!

M, tack för dina kommentarer! Jag håller med dig skicka hem han och se hur han behandlas där. Varför ska vi betala för honom för att han ska ha det bra och få fortsätta med sin jävla skit! Jag har inte den minsta aning om vem du kan vara men tack för att du läser min blogg!

Idag har jag jobbat, var faktiskt riktigt skoj! Var hos en dam 90+ och badade henne. Hon var så rolig. Ställde sig på alla fyra i badkaret och sen vände runt och satte sig på rumpan... Jag blev blöt för det skvalmpade. Gnuggade henne lite på ryggen men sen satt hon och badade själv i en halvtimme medans jag satt och läste i köket (messade med en söt kille mest ska tilläggas)...

Sen ringde jag Emelie och flörtade ner henne på stan och på en fika!! MYS! Gick förbi klockaffären och till Elin och där fick vi oss ett gott skratt! Tom och Jerry, Elin!! Elin skulle förklara att Jerry Williams kommer på Tranås festivalen men kom inte riktigt på vad han heter just då så hon sa Tom och Jerry men jag fattade direkt vem hon mena, ganska sjukt!

Nu ska jag peppa för nästa jobb, Babar here I come!

Tack alla ni som läser min blogg! Jag har haft besöksrekord i dagarna! Ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

tycker det rä fantastiskt att du skriver en sådan här blogg. jag är uppväxt med en pappa som slogs, har dock ingen kontakt med honom längre sedan vi fick fly ifrån honom. men jag vet hur jävligt det är och jag har stet min mamma vara så nära döden. därför vill jag att man ska fokusera mera på unga tjejer situation och jag tror att du hjälper ås många genom att dela med dig av allt i denna bloggen. stå på dig! =) kram"

2009-07-17 @ 17:04:56
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: sandra - isabellesmamma

otroligt bra blogg. ha varit helt fast i den .. du är stark som orkar å klarar av att resa dig upp å börja om.. det förtjänar du. =)

kram

2009-07-17 @ 19:38:14
URL: http://metrobloggen.se/isabellesmamma
Postat av: Elisabeth

Hej hej

har läst igenom hela din blogg nu och kommer absolut att forstätta följa dig i din kamp, men jag har lite frågor som jag hoppas du kan svara på



Det här med Tina och Tess, är det båda dina namn? hur och när använder du vilket namn i så fall?

Vad hände med Erik? Tog det slut mellan er eller har han bara inte kommit på tal?



fortsätt kämpa och slåss för din framtid!!

2009-07-18 @ 00:17:54
Postat av: Tina

Tack Elisabeth!

När jag började blogga och skriva här så ville jag vara mer anonym än vad jag är idag därför kallade jag mig Tess. Nu känns det som jag inte behöver skämmas för det jag gjort och nu kallar jag mej Tina, ibland Tess.

Erik ja, det tog slut, han är en jättefin kille men jag känner att jag måste läka mina sår först.



Tack Sandra!!

2009-07-18 @ 01:55:51
URL: http://vokdawoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0