Brottsling..

Idioten var en brottsling och jag fattade aldrig det. Eller klockorna ringde alldeles försent. Allt började med att jag lånade ut pengar till han, jag var dum och naiv. Han snodde rakblad och snus och när jag sa att det var fel frågade han mig bara om jag ville ha mina pengar, vilket jag självklart ville. Sen började han komma hem till mig med nya märkesjeans.... Och han sa alltid, jag måste göra så här för du vill väl ha dina pengar? En dag kom han hem med en stor Hemtexkasse som han klätt in i kartong och aluminiefolie på insidan. Detta för att få ner så mycket som möjligt i kassen och för att larmet inte skulle gå gång när han gick ut. Han och hans kompis åkte till Borås och när han kom hem hade han kläder och smink och parfyrmer för ett värde omkring 90000 kronor. Där satt han och hans kompis på mitt golv framför teven och knipsade av larmen, det finns metoder för detta också så att kläderna inte ska bli förstörda. Han var glad och jag fick välja vilka kläder jag ville! Vilken lycka! Men inget passade... Jag hade fått det GRATIS sa han. Detta va nog egentligen första gången det ringde en ordentligt varningsklocka men jag fick pengarna han var skyldig och han bjöd ut mig och hittade på roliga saker som kostade pengar så man glömde ju bort de där varningsklockorna...

Alltså historien om honom som grov brottsling är inte slut här... Det fanns värre lik i garderoben. Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0