Bror..

I fredags kväll när jag kom till mamma och pappa sitter min storebror på altanen. Jag har inte sett honom på säkert 7 år... Det var en liten konstig känsla men otroligt skoj. Nu ska det fan inte gå 7 år till innan nästa gång. Men va lik han var pappa!!

Hehehe en gammal barndomvän skrev en kommentar om 40 års krisen när man får barn tidigt och vad vi alltid sagt om det. Parkhallen som en fullmamma när de inte levde ut i sina unga dar! Du har så rätt!  När blir man egentligen för gammal för att skaffa barn? Viktigare är ju att ha det stabilt runt omkring sig!

Idag är det söndag och jag ska ut och gå med mamma ikväll, eftermiddag! Vi brukar alltid gå runt Illern och denna gången ska vi försöka få med oss lite blåbär också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0