Torsdag

Förlåt för den urusla uppdateringen!!

Idag har jag varit på samtal i Linköping. Sista gången innan uppehållet på 3 veckor. Vet inte hur jag ska klara mig utan dessa underbara människor som finns där. Den ena tjejen hade haft rättegång igår och vi pratade mycket om det. Kände igen ganska mycket för hennes ex hade också som Idioten sagt att hon var psyksjuk och så vidare. Han hade avslutat med och säga: "Förstår ni hur jobbigt jag har haft det? Jag har aldrig älskat henne utan kännt att jag ville hjälpa denna sjuka kvinnan". Man blir fan mörkrädd!! Åklagaren hade yrkat på samhällstjänst eftersom han inte var dömd tidigare. Samhällstjänst för att man misshandlat någon i dennes hem, där man ska vara trygg. Där han har kallat henne mindre trevliga saker. Fy fan!!

Var och fikade med mamma och syster på Gotteriet. Mysigt i snöovädret! Sen följde jag med min syster och hennes kompisar och spelade innebandy! Kul men jag inser att jag aldrig kommer bli nån större stjärna i denna idrott! Hahaha.. Jag suger på det!

Nu blir det en dusch!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tina vännen du får alltid ha samtal med mig precis när du vill!! Puss o Kram

2009-12-18 @ 22:30:29
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0