Torsdag hela veckan!

Just nu vill jag att tiden ska gå så klockan blir 20.00 nästa torsdag för då är det sista avsnittet av Mammas pojkar! Det är sista avsnittet då... Jag hoppas innerligt att Bobby väljer Jane!! Hoppas Hoppas Hoppas!

Idag har jag varit på samtal i Linköping! En av de andra kvinnorna ska på rättegång om två veckor så vi pratar ganska mycket om det. Jag får också massor av känslor. Min rättegång kom redan efter en månad. Den här kvinnan har väntat ett år! Det finns både för och nackdelar med det. Jag kan säga att hade jag fått vänta lite till hade jag kunnat ta fram fler specifika händelser, kanske till och med tagit fram fler vittnen och så vidare. Jag var i chock just då. Men och andra sidan kanske inte jag hade fixat det efter ett år. Jag hade ju tur eftersom Idioten satt häktad och inte kunde kontakta mej under tiden innan. Hade han kunnat det kanske han hade fått mig och backa.. jag vet inte...

Min älskade Emelie skrev en sak till mig inatt på hennes blogg...

Alla borde ha en Tina <3

En Tina som min Tina.

En vän som hon finns det inte många av på denna jord.
En vän som Tina måste man vårda ömt, visa all uppskattning o hålla om ordentligt!

Om alla skulle ha en Tina skulle det inte finnas några krig i världen!
Om alla hade en Tina så skulle ingen behöva känna sig ensam.
Om alla kunde få ha en Tina som min Tina, då skulle världen vara en så mycket bättre plats!!

För Tina är den bästa vän man kan ha!
Tina ger mer än någon, o hon ifrågasätter aldrig varför hon ska vara den som ger.
Tina är den som man kan ringa när som helst på dygnet för jag vet att hon finns där om jag behöver henne.
Tina är den som förtjänar all kärlek i världen!!

Alla borde ha en Tina, men min Tina, henne låter ni bli.
För hon är så fantastisk o toppen så henne tänker jag inte låta gå, ni kan få dela henne, men se då till att ge tillbaka så mycket kärlek ni bara orkar o kan till henne.
För hon är värd sååååå mycket!!!!

Älskar dig gumman kom ihåg det!!

Vad svarar man på nåt sånt?? Jag kan bara säga att jag klarar mig utan ALLT för jag har hennes vänskap. Den betyder så otroligt mycket! Jag känner Emelie väldigt bra men vill veta mer, och det är det vänskap handlar om. Man vet både de bra och dåliga sidorna men man vill veta mer! Man blir aldrig mätt.. Man ger och får respekt!
Älskar dej med gumman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0