Tik Tok!

Idag gick jag hem till mamma. Vi åkte och handlade! Vi åkte till Ica eftersom min klänning från La Redoute kommit! Visst är den fin??



Nu har jag även diskat, känner mig dock jättetorr om händerna så jag kanske borde börja använda tantdiskhandskar :)

Känner mig betydligt bättre till mods nu ikväll också. Jag kommer över honom, det finns säkert någon som är minst lika bra som han. Men jag litar på honom. Jag har otroligt svårt annars och lite på folk, speciellt män efter det Idioten gjorde. Men det kommer också gå över. Men det jobbigaste är ändå att han inte vågar.. Tänk om det kommer en annan, eller om det finns någon annan kvinna som han ger den chansen, då har han ljugit mej rätt upp i ansiktet... Nej inte tänka så.

 Nu blev jag sugen på varm oboy! Men har ingen oboy. Får ta ett packet russin istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0