Stockholm...

Jag och Emelie sitter och önskar att den goda feen kunde komma med sitt trollspö och ge oss en lägenhet i Stockholm. Ja Emelie är grymt sugen på att dra dit och jag känner väl ungefär likadant. Möjligheterna där är ju så mycket större än i den här hålan. Fast och andra sidan känner jag mig fruktansvärt trygg här. Tänk om nån bara kunde komma och säga vad man ska göra och så blir allt jättebra!

Emelie blundade förut när hon satt i soffan och berättade vad hon såg. Hon berättade följande.
På lördag Tina ser jag saker framför mig. Jag ser en kille med gamla slitna jeans med händerna i byxfikan stå i parken. Han har en stor snus under läppen. Hans kompis kommer fram med en öl och nu har han bara en hand i byxfikan men ser fortfarande lika vilsen ut. Sen kommer du Tina och han följer dej med blicken!! Han dricker och blir full och vågar fråga dej om ni ska dansa. Du är också full så du säger ja... Hahahaha.. Sen vaknar du på morgonen och tänker va fan!! Hahahaha.. Och han är vilsen och frågar om du vill ha frukost. Men jösses, ja okej tänker du då.. Och medans dagen går så inser du att han är väldigt snäll och han har värsta mycket pengar och han är snäll... Sen drar vi upp till Stockholm och han har bra kontakter så han fixar en stor lägenhet till oss mitt i stan. Och innan det fixar ju du självklart en ring på ditt finger så han ska fortsätta försörja dej även att han bor kvar i Småland! Skitbra. Ni träffas en helg i månaden för han kan inte komma ifrån djuren på gården oftare och då sitter ni ihop och knullar som kaniner. (ja så uttrykte hon det). jag jobbar och sliter och är sällan hemma medans du Tina bara shoppar och njuter av tillvaron. Visst låter det bra??

Ja visst skulle det vara bra.... Hahahaha.. Men jag skulle nog för det första inte fixa att gå hemma själv och låta någonannan försörja mig... Men jag skulle nog inte tacka nej heller.. Alltså blir det parken på lördag! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaha va kul! Du måste till parken jag känner på mig att Emelie har rätt!

2009-12-02 @ 19:42:04
URL: http://livemylife.se
Postat av: Milli

Haha, visst fasen har ja rätt!!!

Men vi kan ju hoppas att han inte är en insnöad bonde utan att han blir en världsvan casanova som tar hand om dej i sthlm :D

O som ger dej massa pengar så du kan förverkliga dina drömmar.. :D

Puss

2009-12-02 @ 20:50:32
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0