Snöbollskrig!

Nu borde man dra ihop ett gäng och jättesnöbollskrig! Snön fullkomligt vräcker ner och jag funderar på om jag ska knalla upp till hyresvärden och fråga om jag ska hjälpa han och skotta...

Julhysteri verkar alla ha just nu. Vad ska jag köpa till min syster eller bror eller till mamma i julklapp? Jag tror mer än 50% av alla julklappar som köps i år är helt onödiga julklappar som folk glömmer bort att de fått innan det blivit nytt år :) Ja ja, visst har man barn och så, så är det väl jätteroligt att man kan skämma bort dem lite extra med massor med julklappar. Men blir de verkligen lyckligare för det tro? Nej jag tror inte det!

Idag trodde jag hela huset skulle bli strömlöst mellan klockan halv elva och ett men jag måste ha blandat ihop detta med någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0