Min nya lägenhet!

Var och kollade på min nya lägenhet! Den var jättefin! Det var bara köket som var lite halvskaskigt men det övriga vägde upp det hela!
Vardagsrummet hade en jättefin bord över den vita tapeten och i sovrummet var det träpanel i mörkgrått upp till halva väggen med en svart tapet över. Dock kanske lite mörk men det var snyggt! Så nu har jag sagt upp bredbandet härifrån och sen får jag klara mig utan telefon och sånt någon vecka eller två. Men kanske finns nötter i huset som har trådlöst oskyddat nätverk! HAHAHAHA

Jag längtar redan!! Vill flytta nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart ska du flytta någonstans? :)



Puss

2009-12-09 @ 21:00:34
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0