mejl.

Satt och läste lite nu när jag som vanligt inte kan sova.. Läste dessvärre gamla mejl från dagarna då jag lämnade Idioten. Läste mejlet mamma skrev då hon berättade att hon visste att jag levde tillsammans med Idioten. Jag kommer precis ihåg hur jag kände det då jag läste det. Jag fick en klump i halsen av samvetskval. Jag älskar min mamma och hur kunde jag gå bakom ryggen på henne. Idioten sa direkt att vi skulle dra eller att jag skulle berätta för henne att jag valde han. Jag fick inte ens tänka själv. Han tog mina nycklar, mitt idkort och pengarna och lämnade mig på centralen i Göteborg. Jag kunde inte röra mig. Tankarna var ett enda virr varr...

Nu läste jag även ett mejl jag skickade till min älskade Marcus... Jag tänkte på dej vännen.. Jag är så ledsen att jag satte vår vänskap på spel då jag levde med honom. Men du finns nu och du fattar nog egentligen inte hur mycket du betyder för mig. Du betyder massor!!

Sen behöver jag inte säga hur mycket Emelie har betytt och betyder. Det vet hon och ni.

Jag behöver bara två vänner, Marcus och Emelie. De är de bästa!



Kommentarer
Postat av: Milli

PUSS!!!

2009-12-03 @ 01:35:14
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0