Julpynt!

Var först ute med mamma på stan. Hittade en jättefin svart topp från Free Quent för 199 kronor. Tänkte ha på mig den på lördagens fest hos Lollo!

Sen så fikade jag med Emelie och pratade livet i allmänhet. Hon är fruktansvärt sugen på att flytta ifrån Tranås. Hon vill gå som lärling hos en guldsmed. Det är hennes dröm! Jag känner att jag kanske borde följa med. Finns fler möjligheter i storstan och jobbet jag just nu håller på med fungerar inte utan bil, thats it!

Jag har nu pyntat lite mer jul! Köpte en tomte och en duk att ha på köksbordet! Nice!

Emelie och jag hittade (eller snarare Emelie) ett roligt spel på ÖB som hette nånting med "Hitta din prins". Nåt kärleksspel. Emelie blev helt såld och sa genast att hon önskade sig det i julklapp.. Vi vet fortfarande inte hur det fungerar men det lät roligt... Man måste pussa många grodor för att hitta sin prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0