Julbord!

Igår var det alltså dags för det årliga julbordet. :)

Vi träffades på kontoret, drack glögg och flamsade. Dock inser man då man är nykter att ljudnivån bland tjejer ökar dramatsikt när de har en promille alkohol i blodet :) Lite möte, tror ingen lyssnade, bara kaklade.

Väl på harrys bjöds det på julbord. Julbordet var en liten besvikelse och inte alls lika gott som förra året. Fast det kan bero på att jag slängde i mig maten eftersom jag skulle ställa mig bakom BlackJack bordet klockan 20.00!

Förra året jobbade jag också men då satt jag nog inte med ett leende på läpparna, då hade jag fått tjata till mig att åka dit. Idiotjävel!

Kvällen blev bra. Resturangfolk är dock lite speciella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0