Helgen

Snart är helgen slut. det har faktiskt varit en bra helg! Igår var jag i Eksjö och jobbade och det gick bra.. Jag är med på banan igen om man säger så. Det tråkiga var dock att en propp gick i mitt hörn där jag stod så det var helt bäcksvart! Jag fick säga åt spelarna att hålla händerna bakom ryggen när de spelade för risken för fusk blir ju betydligt större när det är dåligt ljus!

Sen kan jag blir otroligt irriterad på folk som snackar en massa.. Det är ett typiskt Tranåsfenomen... Folk bryr sig för lite om sitt eget liv utan ska lägga sig i andras :)

Fick iallafall ett sött sms imorse. Trodde nästan jag (mina kära vänner) hade bränt chansen där igår... :P

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Absolut, va kul:)

2009-12-13 @ 15:31:35
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0