Fredagen!

Jag har haft en jättebra fredag faktiskt!

På eftermiddagen kom söta Elin och fikade. Vi pratade om mindre roliga saker men vi kan även skratta åt allt elände! Det är det man har sina vänner till! Hon ska snart bli sambo och vi lovade varandra att vi måste göra sånt här oftare. Och vet ni, hon tyckte jag hade jättegott kaffe!! Bara vanligt Gevalia men jag är grym på det. kanske ska öppna Tinas Kaffe och Bulle :)

Jag lagade potatisgratäng, fläskfile och beasås till kvällen och kollade på Idol. Jag hade ju Calle som favorit. Tycker Erik haft det lite för lätt och att han mest skrölar sönder låtarna. Men ikväll måste jag säga att han gjorde vinnarlåten riktigt bra! Den passade honom även att jag hade föredragit och höras Calles version på radion ett tag framöver!

Nu har jag precis kollat på filmen Patrik 1,5. Har ni inte sett den så se den!! En grymt rolig och kärleksfull film om fördomar och kampen mot allas rätt i samhället!

Nej nu blir det sängen. Ska ta tag i mitt diskberg imorgon bitti och på kvällen ska jag jobba.

Puss på er kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0