Frågor... med svar..

Man blir alltid så glad då man loggar in och ser att det dyker upp nya människor som läser min blogg. Era varma ord värmer och kan det jag skriva bara hjälpa en enda människa är det nog!

Som svar på din fråga Du nya läsare. Du frågade om jag inte är rädd att han ska dyka upp och förstöra igen. Nja rädd vet jag inte om jag är. Jag vet vad han är kapabel till men känner att jag måste försöka sluta med att bygga upp mitt liv efter honom. Jag kan inte anpassa mig efter honom och jag vet att skulle han dyka upp där jag befinner mig så vet jag att jag har folk som skulle backa upp för mig och skydda mig. Sen han kom ut har han förvisso verkligen förpestat min tillvaro med en massa sms och så vidare men jag har inte sett honom. Det jag är mest rädd för isåfall är hur jag skulle reagera om jag träffade honom. Skulle jag börja gråta, skulle jag bli förbannad och banka på honom eller skulle jag inte bry mig alls?? Jag vet inte.

Tack för att du läser min blogg!!

Kommentarer
Postat av: Den nya läsaren =)

Tack för ditt svar! Men hur fungerar det här med besöksförbud? Måste han ha gjort ännu värre saker för att inte få sms:a dig, eller är det bara i USA sånt existerar? Det är ju helt sjukt att du ständigt ska bli påmind om honom genom att han kan sms:a hur som helst...

Keep up the good mood girl!!!

2009-12-02 @ 12:18:01
Postat av: Sv till den nya läsaren

Han fick aldrig besöksförbud på grund av att jag en gång innan missbrukat det. Han fick det efter att ha slagit mig första gången. Men jag bröt det och blir då opålitlig... Men jag känner att jag inte blir tryggare med något sånt utan om han vill mig illa kan han söka upp mig vare sig han har besöksförbud och eller inte..



Kram

2009-12-02 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0