Flickan som lekte med elden.

Grymt bra film. Kollade på den igår! Dock förstörde ju Paolo Roberto en del av filmen med hans dåliga talanger var det gäller skådespeleri. Han spelade förövrigt sig självt men kunde uppenbarligen inte det heller :)

Mammas pojkar hade ju säsongsavslutning igår med. Alla valde fel! Tim hade ioförsig två bra att välja på så där kan jag inte säga så mycket. Mer än att han är het het het!

Men Bobby! Hur kunde han välja den där stroppan framför helt fantastiska Jane? Jane är för mig en tjej som jag skulle vilja vara. Hon säger vad hon tycker men håller käften när det behövs och försöker anpassa sig när stroppsnuttan bara vill vara elak. Nej go Jane! Inte för att jag tror det hade slutat med evig kärlek för dom heller kanske men det hade varit roligare!

Och Christian valde en annan tjej som enbart var där för och bli känd typ... Hahaha Skrattar ihjäl mig! Vilka tjejer det finns, inte så konstigt att vi tjejer får dåligt rykte.


Kollade också på Magnus Betners senaste Dvd igår. Han är grym. Fram för fler som Magnus Betner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0