Detta visste ni inte om mig!

Jo vissa av er vet säkert mer om mig än jag själv men här kommer 5 saker ni kanske inte vet om mig!

1. När jag var 14 samlade jag på alla urklipp jag kunde hitta om Brynäs hockeylag.

2. Jag har varit förlovad med en kille när jag var 17 i över ett år. Vi förlovade oss på Gröna Lund!

3. Det längsta jag har bott i samma lägenhet är 1 och ett halvt år. Förövrigt den bredvid här som jag delade med min dåvarande sambo.

4. Min första kärlek hette Rikard och våra föräldrar umgicks. Har bildbevis på den första "kyssen" hemma i mammas album då vi är typ 5 år!

5. Jag har blivit vald till Skolans högsta skratt 1995 då jag gick på högstadiet. Behöver inte ge närmare förklaring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0