Barbados!

Igår var en mycket trevlig lördag!! Började kvällen hos Lollo! Lollo är en gammal barndomsvän som jag bodde granne med i hela mitt liv typ! Vi satt alltid hemma hos henne och spelade Super Mario Bros.
På festen var det många trevliga människor!! Återsåg även en tjej från gymnasiet som jag inte sett på säkert tio år... Det var trevligt!
Framåt kvällen så tog vi en taxi till cirkustorget, det är ett sånt "Share Space" torg. Alltså cirkustorg! Vi gick till Babar, eller jag gjorde det för jag hade Emelieabstinens! Var där en stund, drog sen till parken där Barbados spelade. Jag och syrran stod längst fram fast hon var ganska besviken för hon fick ingen kontakt med basisten den här gången som hon tydligen fått förra gången hahaha... Så söt min älskade syster.

Jag tröttnade och gick tillbaka till Babar kvart i ett.. Onödigt kanske men skönt att få hem sin jacka! Jag och Emelie drog sen på "raggarvarv" och hamnade på Baronen där vi köpte pizza. Eller min lillasyster var där med och köpte till mig. Gott gott gott.

Efterfesten hölls med Team Skogsåkarna! Jösses, det var skoj som fan! Kom hem vid fem i morse tror jag! Kul Kul Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0