2009

Tänkte sammanfatta året som gått... Det har varit både bra och dåligt!

Året började som ett svart hål... Två månader men Idioten som sa att han älskade mig. Man slår inte den man älskar. Efter mod lämnade jag honom. Han fick 8 månaders fängelse, jag fick ärr för livet. Ärr som börjat läka!
Slutet på det här året har varit som en berg och dalbana. Jag har träffat så mycket nya människor, människor som bryr sig, som har gjort att jag har skrattat och även gråtit! Jag har förlorat många på vägen men funnit nya!

Jag fann Emelie på riktigt den där kvällen då vi spelade Fia med hutt hemma i hennes lägenhet i Boxholm. Då visste jag att jag funnit en sann vän. Utan Emelies glada skratt hade jag aldrig orkat resa mig ur mitt svarta hål. Hon är en vän som alla borde ha! Jag älskar dej Emelie, glöm aldrig det! Nästa år är vårat år, eller hur?

Jag har även fått tillbaka Marcus. Han som Idioten inte tillät mig kontakta eftersom han var sjukligt svartsjuk. Jag är så glad att jag har dej! Nu ska jag inte försvinna!

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott nytt år älskade vän!! Det här året kommer bli bland de bästa i ditt liv det är jag helt säker på!! Puss på dig

2009-12-31 @ 15:33:59
URL: http://livemylife.se
Postat av: Elin

glömde ju skriva att jag är så stolt över dig!! :)

2009-12-31 @ 15:35:23
URL: http://livemylife.se
Postat av: Milli

Klart det ska bli vårt år!! :D

Det ska vi se till!!

Älskar dig gumman!!

Puss!!

2010-01-02 @ 17:00:45
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0