Stollaryck!

Kom hem från jobbet... Fick ett ryck! Ner i källaren, rensade bland alla kläder där nere.. Det blev urrensning med 3 papperspåsar och vissa av kläderna har jag inte ens använt utan prislapparna sitter fan kvar! Hittade även en tunika jag fått av Idioten, jag skulle kunna gå på ett hajkon Tajkon party i den. Den är grön med pärlor och allmänt ful!! Den ska jag skänka till kvinnojouren så de kan tjäna en femma på den eller nåt iallafall!!! :) Ska skänka allt annat dit också för den delen! Det som inte Emelie vill ha vill säga!

Imorgon blir det jobb till halv två, tror sen jag måste iväg till mamma för de ska på lite semester och då ska jag ta hand om underbara söta Ixi!!!

Och i helgen är det festival! Festival festival festival! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0