Stockholm i mitt hjärta!

Så nu har man varit i den kungliga huvudstaden i ett par dar. Det var underbart att träffa faster igen efter ungefär tre år! På måndagen när jag kom tog jag och faster och hennes väninna en lång promenad runt söder. Vädret var sådant att det var för varmt med jacka och för kallt utan jacka. Hahaha.. Sen åt vi god mat på ett ställe som heter Stekpannan. Mums Mums!
Efter det blev det en Pinacolada på 54an fast faster och vänninan var ganska missnöjda med hur den smakade. Den brukade tydligen vara godare. Jag märker inte sånt. Allt med sprit går att dricka... ;)

På tisdagen tog vi båten ut till Skansen och hälsade på alla kusiner och pysslingar! Åt världens största räksmörgås!
Var även på Söders Muffinsfabrik och åt den största muffinsen i Stockholm (Sverige) och gott var det!!!

På tisdagen tog vi det lungt... Jag åkte till centralen och träffade Marcus! Världens bästa Marcus! Jag och Marcus träffades för flera år sen på en sajt på Internet. Vi har messat och mejlat i alla dessa år och jag har varit uppe hos han en gång innan. En bättre killkompis kan man inte ha! Så det var verkligen jättekul att återse honom igen efter ett par år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0