Orm!

Jag höll på att trampa på en jättestor huggorm idag när jag var hos mamma.. Den blir bara större och större ju mer jag pratar om den.. Undrar varför? ;)

Idag har jag jobbat på centrum. Mitt istan och inga onödiga sträckor att cykla! Roligt! Var bland annat tvungen att springa upp på en vind (stor sådan) för att leta reda på rätt föråd och hämta blöjor.... Mindre kul! Mindre kul är det också när tanter kommer på då man lagt upp efterrätten på en tallrik att de inte vill ha grädden. I detta fall var det inlagda aprikoser och grädde. Nej då fick jag pilla bort grädden. Tror mer hon gjorde det för att se hur mycket tålamod jag har!

Igår var mamma och jag i gamla lägenheten och städade. Förlåt mamma att jag är en surpuppa!!! Ja för jag är verkligen en surpuppa, men jag kan inte rå för att det är skitjobbigt att bara vara där. Jag får megaångest!! Och sen börjar ju självklart jag och mamma och tjafsa, allt på grund av jag bara vill lägga mig ner och skrika rakt ut att jag hatar att vara 29 år och beroende av min mamma! Vad i helvete hade hänt om jag inte haft min mamma?? Jag hade blivit alkis säkert. Jag hade kanske suttit kvar och häckat med Idioten och en ännu mer trasig själ. Jag är så tacksam och jag vet inte hur jag ska göra för att nånsin kunna gottgöra allt som folk gjort för mig. Det finns inget, jag känner mig otillräcklig och att jag alltid kommer stå i skuld. Men tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0