Kärlek!

Igår när jag jobbade på Harrys i Jönköping var Tommy Ekman där med Micke Syd från Gyllene Tider. Tommy är ju Sveriges absolut bästa musiker enligt mig. Jag tog första parkett vid rullebordet och diggade järnet! Annika, min kollega tyckte jag skulle be om autograf. Men sånt gör väl bara småbarn?? Men jag gjorde det :) Och småpratade med han och pratade om deras spelning i Tranås förra lördagen.. Skoj som fan! Så jag blev lite kär där ett tag!

Fick även ett mycket glädjande besked från min Cherrychef, vet inte om det är officiellt än så jag ska inte skriva här om det. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Men idag har jag haft ångest. Jag vill bara dra täcket över huvudet. Var på gruppsamtal igår med kvinnofrid i Linköping och pratade. Hur skönt som helst. Vi var alla i samma situation och vi kände likadant. Ska bli skönt med sånna samtal varje vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0