Jag förstår inte..

Jag kan inte fatta hur en förälder tänker när de släpper ut sin 12-14 åriga dotter med kort kort kjol som knappt skyler naveln. Jag kan inte fatta detta!!! Man läser så mycket om pedofili och våldtäkt och övergrepp mot barn. Jag tycker ioförsig att en kvinna, barn, tjej ska kunna gå naken om den vill utan att bli antastad, men tyvärr funkar inte samhället så idag. det går inte. Varför kan man inte låta barn få vara barn. Man är ingen kvinna när man är varesig 12 eller 17. Snälla söta rara flickor, ni behöver inte ta av er kläderna bara för att få uppmärksamhet. Det räcker med att ni är er själva och använder det ni har innanför pannbenet. Säg ifrån och trampa på dessa män som kallar er slampor, fittor och horor bara för att ni hånglar med 2 klasskompisar på en fest, eller bara för att ni ser bra och ut och dissar dom. Snälla säg ifrån men tänk på hur ni klär er tills vi ha fått männen att sluta vara så förbannat kåta!!!

Kommentarer
Postat av: Milli

Jag håller med dej till hundra procent!!

2009-08-10 @ 20:06:12
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0