Ilska!

Igår när vi skulle hem från festivalen blev jag av någon anledning arg och ledsen. Jag skrek och vrålade och rev av mig mitt festivalband i ren ilska! Jag gick och spottade efter poliser, speceillt kvinnliga. Fan hur sjuk får man vara egeltligen? Nu kan jag bara skratta åt hur larvig jag var. Förlåt Emelie! Jag är ju inte lätt att umgås med! Men poliser ger mig lite halvpanik. När jag var med honom var det alltid så att man helst skulle spotta och svära åt dem, inte ge dem någon respekt. Man skulle akta sig och jag visste att de kunde ta mig också om de tog honom då. Jag visste att tittade jag för länge på en polisbil så kunde han hoppa på mig och säga att jag inte ska glo på dem, jag ska spotta på den. En gång vände mig om i samma veva som det kom en polisbil och åkte förbi och tittade och sa något till Idioten. Han trodde jag gjorde det med mening för att provocera honom framför polisbilen så jag fick en örfil mitt på öppna gatan. Ingen reagerade. Det var mitt på ljusa dagen. Han trodde alltså jag hade vänt mig om enbart för att provocera honom och säga att akta dej nu, lilla gubben, nu kommer polisen. Jag reagerade inte ens då på den, var inte därför, men det kunde han inte förstå. I hans ögon gjorde jag allt fel även de gångerna jag gjorde allt rätt för hans skull!

Kommentarer
Postat av: Milli

Jag älskar dig Tina med alla skelett i garderoben o polisnoja o allt!!

Du är min bästa vän o betyder oerhört mycket för mej!



Puss o kram

2009-08-10 @ 20:04:29
URL: http://journey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0