Framtid

Ikväll åker jag till Jönköping och jobbar. Jag undrar hur länge jag egentligen kan åka dit och jobba. För när Idioten kommer ut i oktober kanske det inte är en spn bra ide att jobba där. Egentligen är det ju inte jag som ska fly och rätta mig efter honom men varför ta risker?

Ska iallafall ha ett möte med chefen i Jönköping på måndag. Har endel att prata om känns det som. Se vad han säger. Jag tror och hoppas inte han vill att jag ska sluta men han kanske kan rekomendera mig till något annat distrikt, typ Linköping!

På torsdag ska jag till Linköping igen och jag längtar redan!! Bara skala av allt och prata prata prata...

När jag tänker på dej
känns det som en kniv som körs rakt in i mitt hjärta
Precis som jag kände nästan hela förra året
Kunde aldrig få någon luft
Du stängde allt
Jag var för snäll
för manupulerad
Du är ond
Du kommer alltid vara det
Kontroll på allt
Vad hade hänt om jag gått?
Vad hade hänt om jag inte gått?
Vad hade hänt om du verkligen hade kört den där kniven i halsen på mig?
Om du vågat det?
Du vågade inte, du var feg.
Bara det är en seger,
jag var i det ögonblicket mycket starkare än dej
Nånting fick mig att tro
Jag fick styrka i att det fanns en mycket bättre framtid utan dej.
Det är en seger.
Du har förlorat allt, jag har bara vunnit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0