Frågan..

Någon frågade mig om han skulle leja någon som gjorde Idioten illa... Mitt hjärta skrek rakt ut Ja Ja JA JAAAAAAA! Han ska straffas och lida! Men vilken tur att jag har en hjärna som skrek NEEEEJ!! Vad är det för lidande och dö?
Och skulle jag verkligen må bättre av att göra någon annan illa? Göra han illa? För stunden och ett tag framöver skulle jag säkert må hur jävla bra som helst men till slut så skulle man nog må dåligt. Man gör ingen annan människa illa! Det straffet han kan få det är att ha på sitt huvud hur illa han gjort mig och vilket fruktansvärt misstag han gjorde som slog mig. Och att han fick ett papper på att han sitter inför en domare och ljuger om att jag är psyksjuk och tycker om att skada mig själv! Det kan han leva med! Han kan även få leva med att jag aldrig skulle blivit den här människan utan honom, jag blev så jävla mycket bättre medans han ligger på samhällets botten där ingen jävel bryr sig. Spotta på honom, det skulle jag kunna göra, men inte döda honom, det skulle vara alldeles för enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0