Festival :)

Nu har det varit festival här i Tranås i två dagar. Jag och Emelie har varit där både i torsdags och igår. I torsdags var det ont om folk så vi tog bara någon öl!
Igår var det desto mer folk och Melody Club var så himla bra! Jag har träningsvärk i armen!

Jag har lera på fötterna och mina foppatofflor är inte svarta utan mera gråa efter lera och smuts. Känns ju nästan som en riktig festival!

Jag höll på att slå sönder Emelies Spotify igår när vi sat där och drack vin. Så mycket reklam är det inte på min! Kändes som IKEA reklamen kom varannan låt... Så jobbigt!

De ringde mig även från hemtjänsten två gånger igår och ville att jag skulle jobba. Först ringde de kvart över sju och väckte mig... Sen ringde de vid två, halv tre och ville att jag skulle jobba kväll och börja halv fyra... Nej ring någon annan... Jag njuter av min tre dagars ledighet! :)

So save you breathe I will not hear. My smile was taken long ago.

Idag är det crusing och annat gott på denna festival. Skoj som attans ska det bli! Jag och Emelie ska till mor och far och äta innan det! Och dricka vin förstårs!

Kommentarer
Postat av: kungen

haha igår va de bra

tur att en inte avfull så en kommer ihåg allt....

over and ut

2009-08-09 @ 02:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0