Drömkillen

Om jag någongång träffar mindrömkille som jag vill leva med resten av mitt liv tillsammans med ska han gilla fotboll annars kommer inte jag stå ut en sekund! Han ska även veta vad en offside i hockey är för nåt och kunna skillnaden på tripping och hakning. Han ska även veta hur hög en häck är i ett 400 meters häcklopp. Det är även bra om han vet hur poängen räcknas i amerikansk fotboll. Sen får han ju gärna heta Marcus Berg och spela i Svenska landslaget i fotboll, men gör han inte det räcker det med att han är en skiten div 5 spelare med torv i håret och en illaluktande sportväska som står i hallen och luktar surt. Är han inte fotbollsspelare ska han definitivt inte vara en sån som sitter och tippar på lördagarna, sitter i soffan med en öl i näven och kan allt om fotboll.
Det räcker egentligen att han vet att bollen är rund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0