Drömkillen del 2.

Han ska gå med trasiga jeans och t-shirt, ryfsigt hår och lukta gott, jämt! Han ska se självsäker ut och ha en egen vilja. Han ska ha halvslitna vita gymmpadojjor och gärna nån tatuering och piercing. Han ska kunna spela gitarr så vi kan sitta framför en levande eld en varm sommarkväll och sjunga och spela. Jag ska kunna gå bredvid honom, hålla honom i handen och vara stolt över att han är min pojkvän!
Egentligen spelar det ingen roll hur han ser ut, fast jo det gör det. Han ska vara snygg, varför ska jag nöja mig med det näst bästa.

Inatt drömde jag om Idioten. Jag drömde att han flyttat någonstans och jag gick in på deras bibliotek för att kolla upp adressen. Han bodde ovanför ett Apotek. Jag planerade i drömmen min hämndauktion. Jag var så arg och så sårad i drömmen. Han var stor och otäck i den samma. Jag vaknade av att jobbet ringde så jag vet inte om jag lyckades bränna ner både han och Apoteket. Troligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0