Dagen har varit lugn!

Ja idag har inte mycket hänt! Jag och mamma var och handlade sen åkte vi till min systers sambos mamma med en liten blomma och drack kaffe!

Sen har jag drukigt mer kaffe hos Emelie och hennes syster, där vi även fick paj!! MUMS!


Söta små grisar på skansen!! Jag och mina blivande döttrar kanske?? ;)


Sen kommer den omtalade räkmackan! God som attans och STOR! Massor med räckor och massor med majonäs!!

Imorgon ska jag sätta mig ner och skriva jobbansökningar. Funderar på Norge ett par veckor/månader! Man tjänar bra och man kan förstå språket nogorlunda iallafall!

Kan ni inte berätta vilka ni är som läser min blogg?

Kommentarer
Postat av: Klabbe

Jag slinker in och läser då och då, tycker du skriver bra och man blir nyfiken på ditt liv och vardag.

Man önskar dig det där underbara slutet som bara finns i Hollywood produktioner hehe.

Take Care!

Kram

2009-08-31 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0